Menu

Dé oplossing voor de bellende ondernemer

februari 15, 2016 - Business / Marketing and Advertising

Als ondernemer heeft u geen baan, uw onderneming is een deel van u. Ondernemen is heel iets anders dan werknemer zijn. Als werknemer sta je klaar voor je werk en je werkgever, maar wel binnen bepaalde tijden. Buiten deze tijden hoef je eigenlijk niet meer aan je werk te denken. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar over het algemeen werkt dit zo. Als ondernemer ben je namelijk dag (en nacht) bezig met je onderneming. Je bent verantwoordelijk voor deze onderneming, dus wanneer er wat gebeurt moet je hiervoor klaar staan. Vooral in het begin is het voor de ondernemer vaak zwaar. Deze begint vaak alleen en heeft nog geen netwerk of naamsbekendheid. Het is voor deze ondernemer daarom in het begin ook hard doorwerken. Wat het vak als ondernemer vaak nog drukker maakt is het contact met klanten, leveranciers en ga zo maar door. Je bent als ondernemer de communicatie schakel van je bedrijf. Ondernemers worden vaak ook buiten werktijden opgebeld om problemen op te lossen of vragen te beantwoorden. Overdag kost het de ondernemer ook veel tijd om alle telefoontjes te beantwoorden. Wat handig zou zijn voor deze ondernemer is een telefoonservice. Veel bedrijven hebben mensen in dienst die de telefoon op willen nemen, maar vaak leidt dit hen ook van hun werk af. Het is daarom beter om een externe partner in te huren die de telefoonservice van uw bedrijf doet. U krijgt via dit bedrijf dat een persoonlijke telefoniste die heel de dag de telefoon voor u opneemt. Deze telefonist is zeer professioneel en weet precies hoe ze uw klanten moet behandelen. Voor meer informatie over deze service kunt u kijken op antwoordservice. Wat een voordeel aan deze service is dat u betaald per telefoongesprek. U heeft dus geen hele hoge kosten en toch weet u zeker dat uw klanten vriendelijk en professioneel te woord worden gestaan.

http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/